Thursday, April 26, 2007

Yeni blog.

Genelde günde bir kac saatim baskalarinin Bloglarini okumakla geciyor. Bu yuzden 'hadi,' dedim, 'ben de bir Blog yazayim.' E simdi icine ne koysam, ne yazsam diye dusunurken, aslinda bir kategorizasyon hatasiyla olaya basladigimi farkettim. Bir zamanlar bir yerde okumustum, veya bir derste duymustum, "bildigin dogru bir sey hakkinda yazarak baslamak, her zaman cok daha kolaylastirir yazarin isini" gibi bir bilgiydi. Ee, benim yazacak bir seyim var mi diye dusunmeden soyundum bu Blog isine belki de.

Neyse, bir basladik, devamini getirecegiz bakalim.

Mondus.net'de yazdigim bir kac dokumanla basliyorum ise. Hazir elimde yazilmisi varken...

Durum raporu:
  • Arda kutuphaneden aldigi kitabi hala geri goturmemis.
  • Tunca hala okula gitmemekte kararli. Etkin dinleme ise yaramadi. Ben dili ise yaramadi. Sirada rusvetler var.

No comments: